Sunday, September 21, 2014

Bicara ku tentang Aku



Assalamualaikum semua, di pertengahan bulan sembilan ini. Ku bukan langkah menerang siapa Aku. 


Aku itu suci,

Siapa aku,

Cuba lah fahami,

Cubalah mencari,

Mencari aku itu,

Aku datang dan pergi,

Tiada kekal di sini,

Carilah aku,

Untuk mencari yang satu,

Kerana aku dekat,

Aku datang daripada sana,

Pergi pun ke sana,

Kuatkan sikit,

Langkah yang satu,

Mencari aku itu.


Rasanya ayat ni macam pernah post sebelum ni. Biarlah nak post gak. Tiba-tiba ayat di atas muncul dalam ingatan dan meminta ku menulis. So, relax pun tulis lah. Itulah story nya.


Tegur ku andai ku salah.

Relax tenang,

Ikut sahaja takdir Ilahi,

Kerana ku sedar siapa diri ini.

Pai.

Bersama kita temui cinta Ilahi,

InsyaAllah.


No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!