Saturday, January 12, 2013

Hot video untuk tontonan ramai



Apa yang panasnya, mana ada panas mana pun, video pun takda.. haha.. saja nak melawak dengan korang... jangan marah ye...


Alamak setelah sekian lama mamat pasrah menghilang, hari ni dia kembali.. jom kita tgk, apa la dia nak kata kali ni...
----------------------

Artikel ringkas sebelum final akhir ahad 13 january 2013. Kali pertama aku rasa aku perlu pasrah dengan subjek ni. Bukan salah siapa, salah diri sendiri gak, siapa suruh tak study awal. Tapi serius, selama ni subjek ni ok je bagi aku. Kali  ni :(

Terlalu banyak melakukan benda mungkar, inilah jadinya.  Entah la, sampai bila aku nak jadi macam ni??????????

Dah tahu salah buat lagi. Adoyai, pening aku dengan diri aku ni.

Apa-apa hal pun aku dah ready untuk sebarang kemungkinan...

haha....

Mampu tersenyum je...

--------------------

Apa yang mamat pasrah tulis tah, relax pun tak faham...

Biarlah dia dengan ke pasrahan dia 2...

Moga mamat pasrah mendapat apa yand dia inginkan...

Sekian...

Pai..


No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!