Sunday, March 18, 2012

Orang tanya aku jawab bahagian 3



Pehal kau suka berfikiran negative?
Ok, sebenarnya macam ni. sebenarnya aku ni bila buat sesuatu, akan ada dua benda bermain dalam fikiran ak;: pandangan positif dan negative. Yang pandangan negative 2 aku guna untuk ready kan diri aku. Then aku akan fikir apa akan aku buat kalau benda positive or negative 2 jadi.

Pandangan kau terhadap girl yang suka make up?
Sebenarnya macam ni, kalau aku tengok girl yang suka make up, seperti biasa ada yang aku terpikat dan ada yang aku tak terpikat. Bagi aku kalau aku terpikat dengan girl yang make up. 

Aku minat girl 2 sebab aku ikut kata nafsu ku. Aku tak nak macam 2, sebab ikut nafsu mati, ikut hati hidup


Kenapa kau tak pakai kopiah, serban dan sewaktu dengan nya?
Macam selalu lah. Diri belum cukup baik lagi nak pakai. Aku taknak la bila aku pakai, then aku buat benda bukan-bukan. Tentu orang yang pakai kopiah or sewaktu dengannya akan buruk di pandangan orang kerana aku.

Perempuan yang kau minat macam mana?
Ada dua kategori perempuan yang aku minat:
Kategori pertama (mengikut nafsu): girl yang putih, lawa dan kurus.
Kategori kedua (mengikut hati): girl yang………………… (korang tahu jawapannya)

Kau suka siapa sekarang ni? (soalan yang tak jangka keluar dari kawan ku)
Fuuuuuhh, soalan ni aku susah nak jawab sikit. Macam mana aku nak jawab ni. sebenarnya aku tak leh jawab soalan ni sebab kalau kita suka seseorang 2 tapi masih belum punyai apa-apa ikatan yang sah, kita tak boleh bagi tau orang lain. Lagi pun buat pe nak bagi tau dekat kau. Baik bagi tau mak bapa aku, boleh gak diorang masuk meminang. Jadi, biarlah diri sendiri or/and ibu bapa or/and empunya diri je tau. Hehehe sory my friend.

Ok2 sekian dari ku buat masa ini. Nantikan seterusnya…. Hehehe

Orang tanya. Jadi sekarang ni aku jawab.

Akhir kata dari ku, jangan salah sangka, tak baik.

Ok relax sambung…

*************

Relax: tak malu betul kau ni bagi tau habis.

Mamat merapu: relax-relax, buat pe nak malu, aku buat benda salah ka. Tak salah kan. Kadang orang yang terang-terang melakukan kesalahan tak malu pun buat depan orang. Ni nak buat perkara yang memang tak salah, pe salah nya aku buat. Peace yooo….

Relax: lantak kau la, aku Cuma nak update blog aku je. Dari biar kosong baik aku bubuh je soal jawab mamat ni.

Hehehe

Cau lu

Pai pai…

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!