Monday, March 26, 2012

Aku di permainkan


Ola, lalo, papo, pipu, pintu…

Hari ini pukul 12 lebih. Satu lagi status di ketahui. Status siapa lagi kalau bukan status seorang girl. Tak ku sangka selama ni aku message dia layan. 

Setelah dikorek-korek pasal status dia, hari ni terbongkar gak status girl ni (tapi tak ada bukti kukuh sebab aku hanya dapat klu je.)

Walaubagaimanapun, bukan sekali aku kena macam ni, tapi berkali-kali dan terbukti dah.

Memang bahaya, macam mana aku nak buat ni, nak message girl 2 lagi or tak.  Selamat dapat tau awal.

Rasanya masuk ni dah_______ orang  girl yang aku tersalah message n girl 2 tak bagi tau pun apa status dia dekat aku. Girl 2 main layan je message aku.

Ni yang aku pelik ni, kalau dah tau diri 2 dah empunya, janganlah message dengan aku.

Adoyai, kalau jadi apa-apa. Mungkin girl 2 or aku yang kena.

Kalau lelaki 2 datang slow talk tak pe. Macam mana kalau dia datang belasah aku terus.

Siapakah sebenarnya yang bersalah. Adakah aku or girl 2. Kalau nak kata aku salah, tak juga sebab aku tak tau status girl 2.

Please lah aku mintak tolong la sangat dekat korang-korang sekalian ni, tolong la bagi tau dekat aku tentang status korang.

Tak kira la, dah ada BF ke, dah ada orang di hati ke, or dah bersuami ke or dah bertunang ke.  Tak payah bagi tau nama dan asal mana laki tu pun tak pa. Yang penting aku nak tau status korang.

Dulu aku ada cakap dekat korang, hanya bagi tau status korang kalau korang dah kawin or dah bertunang.

Tapi kali ni upgrade sikit, bagi tau aku sekali kalau korang dah ada BF or dah ada orang di hati.

Sebab aku suruh bagi tau dekat aku ialah, zaman sekarang ni BF dah macam suami girl 2 dah. Kalau girl 2 message lelaki lain, BF girl 2 pergi serang lelaki yang awek dia message or girl 2 yang kena lunyai dengan BF dia.

Aku tak nak sebab girl aku bergaduh dengan laki 2. Buang masa bro. takda apa-apa faedah dan aku juga tak nak sebab aku, girl 2 kena lunyai or kena marah dengan BF dia.

Pelik aku, dah ada BF or bersuami nak layan aku lagi buat apa.

Ai, nak jadikan aku spare part kalau korang putus dengan BF korang ke. Jangan-jangan, tak mau tak mau, tak baik tau.

Mungkin dia message aku sebab dia ingat aku kawan dia. Memang la aku tau kau 2 kawan aku. Tapi aku rasa macam ni la, ko layan la BF or suami ko 2 elok-elok. Jangan duk layan aku sangat.

Lagi satu aku nak ingatkan, kalau kau dah ada BF 2, cepat-cepat sikit kawin. Takut terlepas nanti. Lagi satu, ber BF ada ke dalam islam. Pikir-pikirkan lah ye.

Hehehe, macam perempuan pun ada gak aku tengok aku ni. Meluahkan perasaan dalam blog aku. Eermmm, nak cakap macam mana ha, entah la.

Artikel ini ada kena mengena dengan yang hidup dan bukan yang mati.

Sesiapa yang terasa 2, ketahuilah memang aku tuju dekat ko pun artikel ni.

Korang nak tau satu perkara tak, di sebabkan ini, aku rasa seperti aku di permainkan and lagi satu aku nak bagi tau korang, aku rasa perempuan seperti ini masih banyak lagi di luar sana.

Akhir kata dari aku, tahniah sebab dapat mainkan aku, buat la lagi, aku memang tak kisah pun sebab diri aku memang untuk dipermainkan. :-p 

Harap maklum…

Jadi sekarang ni, masih ada lagikah muslimah sejati di zaman ini???




Yang benar,
Mamat di permainkan.
  

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!