Thursday, November 10, 2011

Orang tanya aku jawab


Salam semua, skali lagi relax menulis (xtau tulis apa)... Yang pasti berkaitan dengan soal jawab...

-------------------------------

Orang tanya aku jawab....Persoalan yang pernah diajukan kat aku... Saje la suruh relax tulis, sebab dia cakap dia xde idea. 2 yang aku suruh dia tulis pasal aku 2....

Ko pakai baju apa cam 2... x elok langsung?
Xpe la, lagi ok dari orang yang berpakaian xpe macam x berpakaian.

Ko nye pakaian dari dulu sampai skang x barubah pun?
Buat pe nak berubah, selagi pakaian aku tutup aurat nak ubah pakaian cam ne lagi. Asal pakaian aku kemas n bertutup sudah la.

Kita x boleh bawa laju masa hujan?
Ko biar betul, sapa kata kita x boleh bawa laju masa hujan, boleh la. Asal kan kau boleh kawal kenderaan kau. Pastikan kau x layan kona.

Bila nak kawin?
Cukup keperluan la.

Dekat selekoh x boleh potong?
Sapa cakap, kat selekoh boleh potong. Bagi ak kat selekoh la tempat yang paling senang kita nak potong sebab kenderaan banyak memperlahankan kenderaan masa kat selekoh. Lagi tajam selekoh 2, lagi senang kita nak potong kenderaan lain.

Ko ni aku tengok kat sini x penah dressing pun?
Nak dressing buat apa kat sini. Nak belajar je pun, uat pe nak dressing. Kenapa! kalau dressing ilmu banyak lagi ka masuk.

Ko ni aku tengok muka cam baik ja?
Muka ja, dalaman aku  cam ne lak. Kalau la ko boleh tengok dalaman aku.

Kenapa kau x couple, tengok muka boleh tahan?
Uat pe nak kapel. Uat habis duit ak je, lagi pun ak bab2 nak mengayat ni belum pro lagi. Kenapa perlu kapel? Boleh kau bagi jawapan kat aku x. Kalau ada jawapan yang kukuh, ak kapel.

Pehal ko ambil kos ni?
Aku pun xtau, aku men apply je dulu.


Sekian, dari aku.... cau lu (ceh2 tiru ayat relax).. Nnt aku suruh relax post bahagian dua lak kat blog dia....

----------------------------------

Betul cakap dia, sebenarnya idea x mai lagi. Jadi, uat masa skang post yang ni dulu lah....

Agak kalau korang nak tiru ayat mamat ni boleh gak...

Huhuhu

Hehehe

Hihihihi

Kahkah

Pai23....... 

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!