Wednesday, November 09, 2011

Rahsia seorang laki...(girl2 digalakkan baca)


Hola hola hola...

Pembokaran rasia seorang laki.....

Entri kali ni bukanlah satu penipuan, tapi berdasarkan kajian relax (cewah mcm saintis lak nk kaji2 ni).. rasia seorang laki ngurat girl2 kat luar sana..... Jadi, girl2 kat luar sana baca lah entri ni....

Setiap lelaki mempunyai softskill yang tersendiri.. Cuma cara penggunaan je yang berbeza.. bermain ayat, inilah salah satu contoh softskill yang girl2 kat luar sana perlu tahu..

Prinsip + softskill..

Formula yang digunakan kebanyakkan laki untuk ngurat girl2 kat luar sana.... Antara prinsip yang sering digunakan laki untuk ngurat2 girl ialah “Sekeras-keras kerak nasi, bila bubuh air lembut gak.” Maksud ayat ini ialah walau sekeras mana pun hati girl tetap boleh dilembutkan.. Inilah sifat semula jadi girl (mungkin).... walaupun girl tersebut tomboi, tetap punyai hati yang lembut: keras diluar lembut di dalam.....

Air dalam ayat ini bermaksud percakapan yang digunakan untuk melembutkan hati girl2 di luar sana... Bermain ayat la...... Cuba fahami lagu yang dinyanyikan oleh In Team-Bicara Kata: “Kata ibarat pedang yang boleh membunuh lawan.”  

Teknik2 yang sering digunakan laki untuk masuk line (ala teknik nak memulakan perhubungan). Cuba bayangkan sorang laki datang kat korang pas 2 mintak terus couple dengan korang, agak2 korang la, korang nak x laki 2... Relax berani jamin mesti korang x nak laki 2... (relax tau la, sebab relax dah penah uat, hehe).

Penyuntikkan buah2 cinta:

Permulaan , laki akan tegur girl 2, pas 2 tengok tindak balas girl 2 cam ne.. Kalau sekali tegur, girl 2 layan, maksudnya laki 2 dah berjaya selangkah ke hadapan.

Kalau banyak kali tegur xde tindak balas, strategik kedua di gunakan iaitu mengkaji girl 2. Tengok apa yang dia suka, girl ni perangai dia cam ne n banyak lagi.  

Cara penyuntikkan buah2 cinta:

- Suntikan dilakukan bila emosi korang x stabil.
Contohnya, bila korang tengah sedih, sang laki akan pujuk korang, n secara slow akan menyuntik buah2 cinta kat korang. Akhir sekali sang laki akan mintak couple kat korang. Korang lak terima, strategik laki 2 menjadi.

- Masuk dunia korang.
Contohnya, sang girl suka kat orang2 yang baik. Sang laki akan cuba jadi baik di mata girl 2. Pas 2 bila mage dgn korang, dia suruh korang solat, tutup aurat n sebagainya. Strategi yang dilakukan laki untuk couple dengan girl yang baik. Pas 2 bila nak jumpa girl 2 dia mintak berteman. Bila dah lama2, sang laki akan cuba masukkan korang dalam dunia dia. Dia mula mintak nak jumpa dengan korang berdua-duaan n mula meminta nak tengok rambut korang. Kalau korang bagi, dia akan cuba mintak benda lain lak yang dilarang agama kat korang. (dan sebagainya......)

- Bermain ayat
Dia akan cuba bermain ayat nak bagi korang tertarik dengan dia.
Contohnya, sang laki akan cuba menggunakan ayat2 yang lembut bila bercakap dengan korang, agar hati korang akan tertarik dengan dia... Dalam erti kata lain hati korang akan cair diayat laki tersebut. (dan sewaktu dengannya).


Banyak girl x perasan dirinya sedang masuk ke dalam perangkap sang laki. Jadi, girl2 diluar sana jaga2 lah dengan laki n sentiasa baca setiap tingkah laku lelaki. Dalam erti kata lain, fikiran korang kena sentiasa mendahului sang laki. Senang cite ibaratkan korang tengah main chess (apa element yang perlu ada masa men chess, element 2 la korang kena ada kalau nak elakkan boy2 dari ambil kesempatan kat korang).

Buat masa skang, relax bagi tau yang ni dulu.... Yang selebihnya lain kali ya.....

Agak susah sangat, kalau nak tau selebihnya mai tanya relax hehehe....

Pembokaran ini dibuat sebab relax x sanggup dah tengok girl2 yang sering dipermainkan oleh sang laki, pas 2 ada yang sanggup nak bunuh diri, menangis bagai nak gile pas ditinggalkan laki n sebagainya....

Antara ayat yang digunakan kawan relax pasal girl, iaitu :

“ Ko tengok awek ak, dia pandai, tapi ko kena ingat kita lelaki la pencipta segalanya, yang girl hanya ikut flow kita.”

“Segala perangai pasal girl ni ada dalam tangan ak la.”

“Girl yang baik 2, boleh nak mengorat, tp lama sikit”

“Perempuan! keras2 lembut gak nanti.”

(Lebih kurang ayat dia cam 2 la)

Inilah juga penyebab kenapa relax duk suruh girl2 diluar sana berhati2 dengan boy, jangan terlalu m’p’cayai boy. (adik beradik, suami korang n sewaktu dengannya xpela)

Ingatlah:

‘ laki yang baik tidak akan merosakkan maruah perempuan.’

‘ Jika seorang laki itu suka kat seorang perempuan dia akan cuba jaga perempuan 2, bukan merosakkan perempuan tersebut.’

‘laki yang baik tidak akan sesekali membuat sesuatu yang memberi fitnah kepada seseorang girl.’

‘laki yang baik tidak akan sesekali menyentuh girl yang bukan muhrim bagi dirinya.’

Tuntasnya: Lelaki tersebut akan cuba menjaga maruah korang sebab dia tahu maruah korang sangat berharga..

Apa2 pun ikutlah akal bila berfikir, bukan mengikut nafsu... selalu lah berdoa agar diri korang sentiasa dilindungi....

Hanya seorang laki je yang tahu apa yang seorang laki fikirkan

Skang ni tengah mengkaji strategik girl untuk mendapatkan laki lak (yo2 la)...

Hehe...

cau2 lu....  

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!