Sunday, March 08, 2015

Mencari ketenangan


Assalamualaikum semua, hari ni ada seorang mamat ni minta izin kepada relax nak tulis sesuatu dalam blog ku. Katanya nak luah kata yang tersimpan di dalam diri. Kita tengok je la apa yang dia nak luah ye. 

Ni la luahanya:

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

Penat dan penat. Baru awal sem. Relax dah rasa penat. Penat fikir fasal semua benda. Rasa diri lemah je. Bila fikir sikit fasal sesuatu terus rasa pening dan penat. Macam-macam fikir. Di sebabkan terlalu banyak fikir. Relax rasa banyak nak menyendiri je. Nak diamkan diri je. 

Paling tertekan bila fikir fasal final year project. Tak tau apa-apa, padahal final year project ni la penentu habis degree ni. Tengah cuba positive kan diri. Cuba tenangkan diri. Tak nak fikir bermacam-macam.

Di sebabkan tertekan, rasa moody je. Tak boleh bising sikit, rasa tertekan je. Entah la, masih mencari kenapa diri ku begini. Masih mencari ketenangan. 

Baru la tau kenapa member ku dahulu nampak kalut je sem akhir. (Baru faham kenapa)

Semoga diri ku kuat menempuh sem ni.

Doa-doa la diri ku ini habis sem ni ye kepada sesiapa yang mengenali diri ku.

Peace yoo.

Kata akhir daripada ku:
Aku meluah di dalam blog, lebih baik ku luah daripada ku simpan. Seterusnya menjadi satu beban di dalam diri ku. Hahaha, bagaimana hendak ku berdepan dengan manusia jika diri ini masih lemah. 


Cuba lah faham diri ini.

InsyaAllah bertambah tenang dan temui kekuatan.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+


Korang dah baca luahan mamat tu kan. Bersama lah kita doakan dia yang sedang tertekan tu. Semoga dia temui ketenangan dan semakin kuat. 

Relax-relax aja bro.

Okaylah sekian post luahan daripada mamat ni. 

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!