Tuesday, March 03, 2015

Buku yang ku nanti kemunculannya


Assalamualaikum,

Yooo what up, blog ku yang ku kasihi, tempat ku meluah segala isi hati, tak kurang juga satu bebelan ku beri, nasihat pun boleh gak, semuanya ku luah di dalam blog ku. Wahai blog, selalu ada di kala suka, gembira dan juga sedih. Sentiasa ada di samping ku. Okay, don't forget Allah juga selalu ada di samping kita.

Jalan-jalan di dalam library sebab ingat nak pinjam buku tulisan Ramlee Awang Murshid yang lama-lama. Search punya search tengok-tengok ternampak la dua buku ni.



Paakkkkk, tap tap dup dap dup dap hati ni bila nampak dua buku ni. Nak tahu tak kenapa??? Sebab dua buku ni la relax impikan nak baca. Selalu kalau pergi kedai buku mesti tengok buku ni. Nak beli rasa sayang pula sebab harga nya boleh tahan. Nak baca pula sekali je pun. 

Pernah juga cari dalam library lain, tapi tak jumpa. Tiba-tiba sem ni masuk library ni jumpa terus buku ni. Dengan hati yang gembira dan teruja relax pinjam la buku ni. 

Pinjam sambil hati riang gembira. Hehehe.. 

Yeeepppiiii, huuuurraaayyy. Akhirnya dapat baca buku ni. Tapi ada satu lagi buku yang relax rasa nak ambil tadi sebab buku tu pun relax nak baca gak. Tetapi oleh sebab rasa tak payah nak pinjam banyak-banyak nanti tak terbaca pula. Bak kata orang jangan tamak sangat. Haha.. Apa jela. Nak start baca dua novel ni dah nanti. 

Okay saja nak bagi tau, pemimjam pertama tau. Kiranya bernasib baik la relax ni.



Happy happy. Apa je la. Huraay.



No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!