Wednesday, July 18, 2012

Saat persatuaan telah tiba



Lagu sedih…
So, entry pun mesti mengikut lagu…


Saat persatuaan telah tiba,

Antara dia dan dia.

Itulah pilihan hatinya,

Apa boleh ku lakukan,

Aku tak mampu lakukan apa-apa,

Memang dari awal telah ku jangka saat ini,

Pergilah jika itu membuat kau bahagia,

Aku rela melepaskan cinta ini,

Aku redha dengan takdir ini,

Segalanya sudah tertulis,

Memang tak mampu ku lawan takdir yang Esa,

Mungkin ada hikmah di sebaliknya,

Biarkan aku disini,

Menahan sebak di dada,

Melihat cinta ku pergi,

Cuma satu ku ingin kau tahu,

Aku suka melihat kau bahagia,

Pergilah,

Aku merelakan,

Berbahagialah kau dengan si dia,

Selamat tinggal cinta ku….




Erm, artikel sedih or buat teruk (korang pilih sendiri)

Kalau pilih buat teruk:
Ye betul, aku suka buat teruk. Saksikan lah entry buat teruk aku seterunya.. hehe

Kalau pilih sedih:
Memang hebat kalau relax dapat membuat kan korang sedih. Hehe



Study-study,

Jangan stress,

Senyum selalu,

JJJJJJJJJJJ

Semoga Berjaya…

Sihat-sihat selalu…

Pai…

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!