Tuesday, June 26, 2012

Saya tak suka bawa kereta



Pemberitahuan kepada semua.



Kepada orang yang bertanya
"Kenapa kau tak bawa kereta?"

Jawapan relax
"Aku tak suka bawa kereta sebab aku tak rasa bebas bila bawa kereta. Selain itu relax tak suka main brake dan aku rasa macam bawa satu benda or bebanan yang besar bila bawa kereta."


Harap maklum ye. 

Jadi, bawa la kereta besar mana pun. Relax tak rasa apa-apa pun. Tetapi kalau korang bawa motorsport yang besar, teruja terus relax... Marah pun ada gak (sebab relax takda motor 2...)





Maklumat tambahan:

Jujur ku katakan, adrenaline ku akan semakin bertambah mengikut kelajuan motor. Kesimpulannya, lagi laju sesebuah motor, lagi bertambah keterujaan ku.
atau

Semakin laju sesebuah motor, semakin seronok ku rasakan.
   


Kenapa! kenapa! kenapa!. Kenapa adrenaline ku bertambah bila milihat motor bawah ni.









dan motorsport yang lain.


Tunggu aku, tunggu aku jangan pergi mana-mana. Come to papa, come to papa.... hehe buat teruk sikit.




Yang ni tengok tak feeling sangat pun sebab motor bawah ni kurang nampak sport tapi kalau dah laju seronok gak hehe....




Buat masa sekarang relax tak minat kereta sangat la. Minat motorsport je. Harap faham ye. Tak tau la kalau masa depan.

Penambahan:
Teringin rasanya nak bawa 150km/h or lebih dengan motor. Serius rasa nak sangat. Harap-harap termakbullah satu hari nanti.

Yang benar
Mat motor...

Cau lu..

Relax-relax selalu..



No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!