Monday, June 18, 2012

Ketahuilah




Relax!!!!, pinjam blog kau nak buat teruk sikit……


Wahai ……h….t ku,

Aku ingin berkongsi suka dan duka bersama diri mu,

Aku ingin menjadi pelindung kepada diri mu,

Itulah sebabnya aku desak supaya kau memberitahu tentang hal itu,

Walau kau katakan “takda apa-apa.”  

Kenapa hati ku berkata sebaliknya,

Kenapa aku rasakan satu kepahitan yang kau tanggung,

Sehingga kini hal itu ku pikirkan,

Makin resah bila ku pikirkan tentang hal itu,

Terlalu banyak benda yang bermain di fikiran ku,

Ku cuba hilangkan segala yang buruk,

Gantikan dengan yang baik,

Apakah sebenarnya hal itu,

Tertanya aku sendirian,

Biar la apa kau nak kata,

Aku penyebuk,

Aku buat teruk,

Aku tak peduli,

Yang aku tahu,

Kau sembunyikan satu kepahitan,

Kepahitan yang tak boleh di kongsi,

Hanya Allah tempat kau bergantung,

Aku faham,

Kalau itu keputusannya,

Aku akan cuba tidak bertanyakan tentang hal itu,

Cuma satu ingin ku katakan,

Aku ada di sini untuk diri mu,

Akan ku cuba bantu yang mana termampu,

Ketahuilah,

Aku doakan moga kau sihat-sihat selalu,

Akhirkata dari ku,

Tabahkan diri mu dalam menempuh segala ujian dan tingkatkan iman + amal.

Sekian,



Yang benar,
Mamat buat teruk….

(Copy paste dari H……I )

*********************



Itu dia ayat seorang mamat yang suka buat teruk. Haha kelakar relax tengok mamat ni. Buat tak tau sudah, duk buat teruk je keje. Hobi dia la 2….

Ok lah,

Cau lu,

Paaaiii…

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!