Friday, December 30, 2011

Kemaruk nak berbini


Perasan x semenjak dua menjak ni ada saje artikel bab2 cintan ni… Sebenarnya relax agak geli n malu nak post. Tapi nak buat macam mana mamat merapu nak suruh post gak. Macam biasa, dah nama pun mamat merapu memang dia suka merapu. Ada saja imaginasi dia. Nak buat macam mana, tanpa mamat merapu memang x update lah blog ni.

Hari ni Cuma nak sampaikan pesanan dari mamat merapu. Tengok dekat bawah:

Kenapa ada orang tanya aku, "Hang kemaruk nak kawin ka?". Ni yang aku panas berasap-asap ni. Tak kan la sebab aku post pasal cintan2 ni kau kata aku kemaruk nak kawin. Pelik2 la. habis 2 penulis novel yang ada tulis pasal cintan-cintan 2 kemaruk gak ke nak kawin.

Aku masih waras la. kau ingat kawin 2 pakai apa. Pakai daun ka. Kalau pakai daun memang aku kemaruk.  Nak jaga orang lagi, diri sendiri pun x terjaga macam mana la nak jaga orang lain. Nak tanggung dosa orang lagi. Dosa sendiri pun tak tertanggung. Sudaaaah-sudaaaahhh hentikan semua ini, kenapa kau berkata sebegitu kepada ku. Aku xmau kawan kau. Merajuk la dengan kau kalau macam ni (saje uat teruk, hehehe).

Haaa lagi satu lupa nak bagi tau, ada orang kata muka aku ni macam kasanova la,  boleh jual la, banyak gf la, suka main girl la dan sewaktu dengannya. Hehehe… Aku xmarah pun orang yang kata aku macam 2. Tapi agak x syok la, sebab semua gelaran yang negative. Kalau cakap muka aku ni macam ustad ka, wali ka, orang berilmu ka dan sewaktu dengannya kan lagi bagus hehehehe….. Cuma aku tertanya-tanya korang ni biar betul, perli aku ke..…

Sebenarnya itu semua permainan minda ja. Cuba set kan minda korang sebaliknya mesti korang akan Nampak sebaliknya. Sebagai contoh, korang Nampak mamat ni hensem gile, cuba setkan dalam minda korang mamat ni x hensem, mesti korang nampak mamat 2 x hensem. Begitu juga sebaliknya. Inilah yang dipanggil "Power of the mind."

Akhir kata dari ku:
Dalam dunia ni semua orang di jadikan punyai rupa paras yang elok Cuma kita sebagai manusia ni ja yang membezakan.

Ok la relax, sampai di sini je pesanan ku buat saudara-saudara ku sekalian…Sambung…

Laaa dah habis ka,
Dah la relax tak tau nak cakap apa ni…
Kita cau je la.....

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!