Monday, December 26, 2011

Berimaginasi


Di waktu pagi, kedengaran bunyi keyboard... Tap tap tap.....
Bercahayakan lampu pendaflour...
Bertemankan laptop dan handphone ku.... Otak ku yang berfungsi dari xdi, x rehat2.....
Ooohhhhh pedih mata ku terkena cahaya dari laptop ku..... aduh2 aduh2.....

Oit2..... Wei.... Hoi..... Sila beri perhatian.....

Assalamualaikum ana ucapkan kepada anta anti antum ana nahnu (biar la apa pun)....

Salam semua.....

Lama gila rasanya x tulis ayat2 pasrah ni.

3

2

1

Mula......

Benda yang muncul di waktu kesunyian.

Haha memang lawak. Saat aku berkawan dengan kau aku xsedar sapa aku.
Bila dikenangkan balik memang menyesal. Nyesal dengan perasaan ini.

Aku x ukur dri aku sebelum melakukan sesuatu.
X pikir panjang. Bila dipikirkan balik macam langit dengan bumi.

Aku xde pe2. Tidak ada keistimewaan apa-apa.(x habis2 dengan ayat ni)
Memang nak tergelak bila dipikirkan balik.

Kenapa la ikut suka aku je meluahkan perkataan 2.
X pikir panjang.

Aku dan terbayang dah masa depan aku macam mana.
Tengok dia atas pelamin lak.
Bau jadi lagu macam tenda biru.
Haha memang bohong la kalau aku kata aku x sedih time 2.

                                            

Pas 2 dia bubuh ayat "Aku x akan terima kau, memang x akan (n sewaktu dengan'a ala macam dalam drama)."

Macam2 lagi la benda negatif yang aku bayangkan dan dah bersedih dah skang ni (poyo betul aku ni).
Maklum la kena bersedih awal. Nanti bila kejadian 2 betul2 berlaku x la sedih sangat.

Inilah sebab kenapa aku suka lagu-lagu emo.

Ala macam kata pepatah sediakan payung sebelum hujan.
Sedih dahulu sebelum kejadian yang sebenar berlaku.

Haha aku ni terlalu berimaginasi.

Betul macam drama la kalau benda ni betul-betul berlaku.

Redhakan hati ini Ya Allah.

Akhir kata dari ku:-
Empunya diri kau berhak menetukan hala tuju hidup kau.

Blah lu..

Cau cin cau...

(Haha n gelak = kesedihan yang x nyata...)

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!