Sunday, May 05, 2019

Downloads and watch avengers end game for free.


Downloads and watch avengers end game for free.

Lihat avengers end game secara percuma online.

Dua tajuk yang selalu orang cari di masa ini. Sambungan daripada avengers infinity war. Relax cerita sedikit al kisahnya macam mana dalam avengers end game ni. Spoilers versi relax la kiranya ni. Hehehe.

+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

Kesah bermula sambungan daripada iron men yang tersangkut di angkasa selepas tewas di tangan thanos. Saat iron men putus harapan kerana oxygen dah nak habis di dalam kapal, Captain Marvel datang menolong iron men.

Di bawanya iron men ke bumi kembali. Di bumi pula saki baki avengers masih cuba untuk kembalikan dunia seperti sedia kala. Dalam erti kata lain kembalikan semula semua yang hilang selepas menjadi debu di dalam peristiwa Thanos memetik jari dia.

Perbincangan di buat di antara avengers untuk mencari Thanos lalu merampas kembali sarung tangan milik Thanos. Semua avengers berkumpul dan pergi ke satu planet yang di huni Thanos dan mencuri sarung tangan tersebut. Tetapi sayangnya semua batu sudah tiada dan Thanos telah di bunuh oleh Thor. (Thor tak style dalam end game sebab dah gemuk, dan kaki mabuk gara-gara kecewa terhadap apa yang terjadi)

Mereka seakan putus harapan kerana tidak ada jalan untuk kembalikkan semua seperti sedia kala. Kemunculan Ant Man selepas 5 tahun membuka kembali kebuntuan dalam menyelesaikan kembali semua masalah.

Ideanya ialah mencipta mesin masa melalui kuantem dan kembali semula ke masa silam untuk mencari semua batu.

Persepakatan di buat dan mereka kembali semula ke masa lalu untuk mencari batu tersebut.

Setelah semua batu dapat di kumpulkan mereka kembali ke dunia asal. Hulk memakai sarung tangan yang di cipta oleh iron men untuk memetik jari lalu kembalikan semula orang yang hilang. Perbalahan bermula selepas Thanos di masa lalu kembali ke masa mereka untuk mencuri semua batu tersebut. Di sinilah askar Thanos dan semua avengers berkumpul kembali untuk melawan dan mengalahkan Thanos.

Thanos dapat di kalah setelah iron men berjaya mendapatkan sarung tangan tersebut dan memetik jari meminta semua askar Thanos menjadi debu. Di sebabkan petikan tersebut iron men telah kehilangan nyawa. Kumpulan avengers yang terkorban ialah black widow kerana terpaksa bunuh diri untuk mendapatkan batu hayat

The end
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

Serba ringkas cerita Avengers End Game macam tu lah kalau korang nak tau ye. 

Jangan risau nanti relax letak linknya, dah siap korang boleh tonton lagi tu.

Buat masa sekarang nanti dulu ya.


No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!