Saturday, January 03, 2015

Aku ingat aku kuat


Artikel bulan 1 pada 2014 masih takda. Okay rasa nak mengarut pula ni.

Hai semua,

Assalamualaikum,



Sungguh,

Aku ingat aku kuat,

Boleh menahan segala sakit,

Boleh menahan rindu di dada,

Boleh menahan daripada bersua,

Boleh menahan daripada segala tekanan,

Rupanya tak boleh,

Aku hanya mengingin,

Ingin jadi kuat,

Perbagai cara ku lakukan,

Rupanya masih tak kuat,

Masih lemah,

Tangisan masih mengalir di pipi,

Dek kerana menaha tekanan,

Menahan rindu,

Oooh hati,

Mengapa kau begitu,

Mengapa lembut sangat,

Entah lah wahai hati,

Kerana cinta hati itu lembut,

Ingin ku buang tidak mungkin,

Cinta itu mana boleh di buang,

Kerana ia fitrah,

Cinta harus di kawal,

Itu apa ku dengar,

Senangnya mereka berkata,

Berkata-kata soal ini,

Okay,

Relax saja wahai diri,

Cari kembali kekuatan.



Hehe.

Apa-apa je la. Adoi. apa relax ngarut ni.

Kena cuba cari kekuatan daripada Dia yang satu.

Peace yoo.


No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!