Wednesday, June 11, 2014

Siapa aku di mata mu


Semoga kalian sentiasa di rahmati Nya.

Seperti ku katakan di dalam artikel lepas. Sebenarnya untuk bulan enam ni relax nak bagi mat sedih je tulis blog ni. Mat sedih ni duk kacau relax sangat. Jom kita tengok apa lah yang mat sedih ni nak tulis sangat dalam blog ni. Ish2...



Mencari sebab di atas segalanya,
Mengapa semua ini terjadi kepada ku,
Siapa aku di mata mu,
Aku bukan siapa-siapa bagi mu,
Habis tu siapa aku,
Adakah hanya seorang abang,
Adakah hanya seorang guru,
Adakah hanya seorang kawan,
Adakah hanya seorang ayah,
Entah la aku tak tahu,


Tidak ku sangka,
Diri ku keseorangan dalam perkara ini?
Tidak dan tidak sama sekali,
Dia sentiasa ada untuk ku,


Perkara lalu terasa menujah di fikiran,
Luka lalu terasa terbuka kembali,
Harus ku berhati hati selepas ini,



Cinta manusia,
Aku cuba mencari di mana keseronokannya,
Andai bahagia hadir,
Kepahitan menjelma,
Itulah cinta manusia,
Itulah juga cinta,
Harus ada pasang surut nya,
Kerana itulah yang mencorakkan kehidupan,


Pelangi indah bukan jika berwarna warni,
Dan sudah tentu tiada seri jika hanya satu warna,
Begitu jugalah cinta,


Begini lah kehidupan hamba,
Tertakluk pada yang Esa,
Harus ku kuatkan langkah,
Mendapatkan Dia yang satu,
Aku mampu lakukannya.


Yyeeaahh

Sekian artikel daripada ku,
Mat sedih.
Teruskan relax.


Ok, itu je yang mat sedih nak bagi tau. Ish.. Tak sedih sangat pun.

Apa-apa aja lah.

Pai.


No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!