Wednesday, January 18, 2012

Tinggalkan segalanya...




OK or KO mana satu aku nak pilih ni….

Tak tahu, tak tahu, tak tahu….

Tolong aku pilih boleh tak….

Hehehe…..

Cabaran untuk melupakan segalanya…

Cabaran terhadap diri ku…. Ok aku sahut cabaran ni….

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Reset data…

3
2
1

Overwrite data…

2
1

Update data…

Tinggalkan segalanya…

Tinggalkan segala yang tidak punyai harapan. Tinggalkan segala yang sia-sia.

Jangan risau ya… lepas ni aku tak akan cakap dah pasal perkara-perkara macam ni kat kau.

Baru aku sedar, rupanya ini semua hanyalah satu dugaan dan balasan kepada ku…

Hikmah yang aku dapat:-

-Jaga mulut bila bercakap.
-Kembali kepada Nya jika ada sebarang masalah.
Dan banyak lagi…

Sekian,

Tamat…..

(Buang yang keruh ambil yang jernih)
(Buang yang buruk ambil yang baik) 

Seseorang yang berperibadi kuat umpama besi waja semakin dibakar oleh keadaan semakin dititik oleh cabaran hidup semakin teguh dan waja untuk menhadapi hidup. Seseorang yang berperibadi lemah laksana tanah apabila diketuk oleh cabaran hidup ia akan berkecai

Dekiru.......

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!