Thursday, January 12, 2012

Kenapa kau suka dia


Sory2... Mintak maaf banyak2 relax. Aku jadikan ko punya blog tempat 143. Jangan marah ye....
Ada orang tanya, aku kena jawab la..

Eeem setelah difikirkan dan di pertimbangkan. Oklah hari ni aku akan jawab soalan kawan aku. 

Ada seorang kawan aku ni tanya aku "Kenapa aku suka si Dia sangat." Wahai kawan ku yang ku kasihi cintai, rindui, sukai baca ni ye.

Biar aku  bagi pembayang je. Penah dengar tak cintun itu buta. Ha, macam kes aku la.

Memang la kalau tengok dia, muka tak macam Diana Daniel pun. Tapi nak buat macam mana dah hati aku suka dia. Bab cintun ni memang kita tak boleh nak hilangkan or nak munculkan. Kita hanya boleh mengawal je. 

Kalau boleh di hilangkan memang aku nak hilangkan. Biar tinggal cinta pada yang Esa, ilmu n family aku. 

Sebab waktu belajar ni perasaan 2 tak perlu ada lagi, pada aku la. Tapi nak buat baut macam mana, kat mana silap aku entah, tiba-tiba je perasaan ni muncul. Ada la 2 hikmah dia. 

Hehehe aku hanya boleh bagi pembayang je. Sebab yang paling utama biar la rahsia. Kalau bagi tau pun tak guna, sebab aku dengan dia takda pe2 pun. Hopeless... 

Sapa yang tanya aku soalan ni. Cepat2 la baca ye...

Pengajaran untuk hari ni:
Cintai yang esa, hati akan tenang. Cintai manusia belum tentu lagi. 

Sekian.....

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!