Wednesday, August 17, 2011

kenapa kau diamkan diri 1



kenapa kau mendiamkan diri,
knp kau x balas pertanyaan ak,
adakah kerana aku, kau mendiamkan diri,
sebab apa?

inilah pertanyaan yang sering bermain difikiran ku,
aku tidak tahu isi hatimu,
adakah kau marahkan aku,
adakah kau membenci aku,

jika semua ini terjadi kerana aku,
ak pohon maafkanlah ak,
bukan niatku untuk menyakiti hati mu,
tapi semua itu terjadi kerana ak ingin menyembunyikan perasaan ku pd mu, 
tolonglah berikan ak peluang kali kedua,
untuk ak menjaga hatimu,
untuk ku mengubati luka dihatimu,

namun ku pasrah jika peluang yg ku pinta tidak diberi,
mungkin ak tidak layak berkawan dengan mu,
tidak layak mendapat kasih darimu,

pergilah,
 mungkin ini ketentuan dr yang Esa,
aku redha,
cuma ak ingin kau tahu ak sentiasa mendoakan kebahagian dirimu,


mu la, kau la ayat berterabur....hehehe...

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!