Tuesday, January 21, 2014

Pengalaman itu mematangkan kita


Yyeeeeaaaahhh...... Aik aik dan hai hai korang..... Selamat bercuti.... Cuti-cuti Malaysia...

Pengalaman itu sebenarnya mematangkan kita. Dengan pengalaman inilah kita jadikan iktibar untuk kita menjalani hidup di masa hadapan. Pengalaman ini jugalah kadang-kadang mengajar kita erti kehidupan. Tttiiiiiittttt..... apa-apa je la. Korang lebih mengetahui tentang hal ini. Kita teruskan pula dengan artikel di bawah.


Adrenalin ku naik,

Rasa seronoknya saat itu,

Merasai angin di sekeliling ku,

Mendengar deruman enjin dan ekzosnya,

Oohh tidak,

Diri ku dah jatuh cinta pada mu,

Bila masa dapat ku miliki mu,

Kelajuannya,

Pecutanya,

Membuat diri ku bertambah-tambah jatuh cinta,

Adakah ini hanyalah mimpi,

Atau pun akan ku miliki kamu,

Entah la,

Masa depan tiada siapa yang tahu,

Ye kamu la,

Honda CBR600.



Kali ni artikel santai saja. Saja nak bagi tau pengalaman relax naik motor CC atas 250. Memang betul la orang kata, motor yang CC 250 ke atas memang sedap naik. Laju pun laju, berat pun berat. Stabil pun stabil. Terbaik. Tu relax baru naik 600 CC belum lagi naik 1000 CC dan ke atas, dah rasa best dah naik. Kalau CC 1000 ke atas macam mana la perasaan dia. Teringin juga nak tau. 

Ok, sebenarnya relax naik dengan kawan relax je. Bukan relax bawa sendiri motor tu. Cuma relax suruh kawan relax bawa selaju mungkin, sebab relax nak kepastian betul ke apa orang kata "Motor CC besar ni laju." Di sebabkan itu, relax dan kawan relax pun merempit la di atas highway. 

Begitu lah ceritanya. 

Kesimpulannya, motor yang CC atas 250 memang best kalau kita naik. Laju, stabil dan memang power. Terbaik. Tetapi macam selalu lah, pastikan condition motor OK kalau nak naik laju-laju. (Sekian pesanan penaja untuk orang di luar sana, jangan lupa doa naik kenderaan ye.)

Sekian artikel santai dan saja-saja dari ku.

Relax tenang.

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!