Tuesday, October 22, 2013

Maafkan diri ku wahai sahabat


Kelajuan dan diri ku tidak boleh di pisahkan. Bla bla bla bla bla...... Tak tau nak kata apa dah...
Tengok je la relax nak tulis apa dekat bawah ni...


Wahai sahabat,

Maafkan diri ku kerana meninggalkan diri mu,

Andai dapat ku undur masa,

Ingin ku perbaiki keadaan ini,

Tetapi,

Perkara ini memang mustahil untuk dilakukan,

Hanya ucapan maaf boleh ku berikan,

Maaf,

Aku tiada di sisi mu di saat kau memerlukan,

Tabahkan hati mu wahai sahabat,

Ini semua ujian darinya,

Usah bersedih,

Ujian itu mendekatkan kita kepada Nya,

Ketahuilah wahai sahabat

Aku sentiasa di sisi mu,

Menemani mu di kala suka dan duka,

Usah bersedih,

Allah bersama mu wahai sahabat.


Krik-krik bunyi cengkering yang tak berapa nak cengkerik. Masih memikirkan apa kategori ayat di atas. Cuma key word nya ialah saya nak mintak maaf kepada sahabat saya. Maaf kan saya ye.... Peace yooo..

Pai-pai..

Selamat di dunia dan akhirat ku ucapkan kepada kalian.

Senyum-senyum..

Tak mau stress ye..

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!