Tuesday, November 08, 2016

Erti sebenar ukhuwah U__C

Hai semua. Jumpa lagi kita. Lama tak update. Maaf la yo. Dengar sikit luahan daripada seseorang ini.

Malam ini aku ada terbaca ayat panjang lebar daripada sahabat aku. Baca pada mulanya tiada masalah. Tiada apa apa perasaan. Lalu aku melihat komen status tersebut.

Di situ aku melihat kawan kawan seperjuangan di dalam kelab ku komen. Melihat mereka bergurau  senda dalam komen tersebut.

Tersenyum aku selepas itu. Terhibur melihat komen mereka. Lalu aku teringat kembali waktu dahulu.  Kita duduk semeja di kedai makan dan meeting.

Kita bergurau senda. Terkenang semuanya kenangan lalu. Gelak tawa mereka segalanya tentang mereka.

Tiba tiba air mata keluar. Hahahaha. tersenyum aku sendirian.  Mungkin aku merindui saat itu. Sekeras hati aku. Merindu juga kepada mereka.

Kini mereka semua makin hilang.

Hilang kembali ke tempat asal.

Walau pertemuan sesingkat ini

Cukup memberi ku pengalaman

Pengalaman merasai

Erti sebenar sebuah ukhuwah.

Walau di mana mereka berada

Kenagan kita akan segar dalam ingatan

Semoga berjaya semuanya

Sekian coretan rindu  daripada  diri ku.

Aku hilang dahulu

Hahahaha

Nak lap air mata jap.

Lalala..

Pai

Oklah sekian luahan hati mamat kesedihan.

Selamat semua

Daripada diri ku

Relax

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!