Saturday, April 20, 2013

Maafkan diri ku yang serba kekurangan ini


Tidak ku sedar tentang kesalahan ku ini,

Kini baru ku sedari,

Maafkan ku pinta kerana melukakan,

Bukan niat ku berbuat demikian,

Tetapi untuk kebaikkan kita berdua,

Mengapa mesti sedemikian rupa,

Aku tidak memahaminya,

Mengapa aku berbuat demikian,

Aku masih tidak memahaminya,

Mengapa,

Mengapa harus begitu,

Aku sedar kesalahan ku,

Maafkanlah diri ku,

Aku akan pastikan kesalahan ini tidak akan berulang,

Terima kasih kerana menyedarkan diri,

Terima kasih banyak-banyak ku ucapkan..


Hehe

Sekian ayat tiba-tiba terlintas di fikiran ku...

Mintalah maaf jika ada tersilap atau terkasar bahasa tidak kiralah samaada di sengajakan ataupun tidak.

Pai...

Tenang-tenang selalu..

(>_<)

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!