Saturday, November 24, 2012

Ku hormati keputusan mu



JIka itu keputusannya,
Aku terima segalanya,
Aku mengerti maksud  mu itu,
Kau dan aku tak mungkin,
Kini ku faham segalanya,

Tak guna ku teruskan lagi,
Jika harapan tidak ku nampak,
Memang betul tindakkan mu itu,
Ku hormati keputusan mu,

Memang sudah ku jangka perkara ini,
Keputusan sudah kau fikirkan,
Jika itu yang kau mahukan,
Pergilah,
Tidak mampu lagi ku menghalangnya,
Sudah ku lakukan yang termampu,

Terima kasih ku ucapkan,
Memberi ku rasa walaupun seketika,
Ku hargai semua itu,

Jika kuputusan itu keputusan mu,
Kuputusan itu terbaik untuk mu,
Ku terima segalanya,
Pergilah,
Aku merelakan,
Selamat tinggal kembali ku ucapkan…..


Sebenarnya relax pun tak ingat artikel ni dah post ke belum dalam blog ni sebab check dalam graf ada artikel ni. So, post je la...

Hehe... Arikel yang sesuai untuk lagu "Aku tidak di mata mu"

Selamat ku ucapkan....

Pai...

No comments:

Post a Comment

Sekarang

Typing Test

Visit the Typing Test and try!